niedziela, 7 kwietnia 2013

Candy wiosenne ;)

Oficjalnie ogłaszam Candy na moim blogu! Do wygrania zestaw wiosenny, który wygląda mniej więcej tak:



 Po podniesieniu włosów widać, że są guziki ;)


Zasady:
• trzeba być obserwatorem bloga (nieobowiązkowe)
• naturalnie trzeba posiadać lalkę, ponieważ nagrodą jest właśnie ubranko dla lalki ;)
• jeśli ma się blog, ustawić sobie banner (na końcu posta)
• przy zgłoszeniu podać e-mail
• nie posiadam zbyt wielu rodzajów lalek, dlatego mogę uszyć ubranko tylko na 
- Blythe
- Monster High
-Barbie
Słyszałam że ubranko na Blythe pasuje też na Dala ;)

Zgłaszajcie się w komentarzach. Zwycięzca dostanie podobny do tego stroju zestaw, tyle że pomarańczowy. W zestawie:
• kapelusz z kwiatkiem
• sukienka z motylem
• skarpety

Candy jest od 7 kwietnia do 24 kwietnia ;)

Banner:

To tyle ;)


14 komentarzy:

  1. zgłaszam się oto e mail : motylek22.92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, mój e-mail: marika.rozewska@gmail.com
    Nie mam bloga, więc bannera nie ustawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się zgłosić, jeśli lalka przyjdzie do mnie w środę,czwartek? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie że Twoja lalka? Bo nie do końca zrozumiałam :)

      Usuń
  4. Witam zgłaszam się :)
    mój mail to snatch.aga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się,a oto e-mail: marysia18072002@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się zgłaszam :) marzenar725@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    moda.pullip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń